Spolek se dlouhodobě zajímá o protihluková opatření a izolační zeleň podél Jižní spojky na území Krče. Jižní spojka byla projektována na intenzitu dopravy 60 tisíc vozidel denně. Smutnou skutečností je, že minimálně posledních 10 let je tato intenzita překročena více jak dvojnásobně viz měření TSK, které archivujeme na stránkách ke-stazeni/dokumenty-k-intenzite-dopravy-v-praze/→. Proto je Jižní spojka zdrojem nadlimitního hluku a její provoz je dlouhodobě umožněn pouze na výjimku Hygienika. Ještě před stavbou protihlukových stěn podél severního okraje Jižní spojky bylo v roce 2018 provedeno měření hluku, které potvrdilo překročení limitů hluku jak přes den a tak i v noci. Spolek je přesvědčen, že postavená protihluková stěna díky svým parametrům hluk v měřených bodech nikterak nesnížila. Více informací naleznete v dokumentech, které si můžete stáhnout na stránkách ke-stazeni/dokumenty-protihluky-na-jizni-spojce/→
Občanský spolek
Flash News

Otevřený dopis ČT k diskuzi o novele Stavebního zákona

V nejbližších týdnech soud rozhodne o (ne)platnosti stavebního povolení metra D

Piráti chtějí eskalovat bytovou krizi podporou Airbnb

V čase dovolených úřad Prahy 4 rozjel povolování kácení Nových Dvorů, Nemocnice Krč, Nádraží Krč
Er ist wieder da! METROPOLITNÍ PLÁN PRAHY

Spolek uspěl se žalobou MHMP, soud zrušil UR Parkovacího pavilonu Budějovická

Byla podána žaloba na stavební povolení metra D. Proč k tomu muselo dojít?

Happening “Podvedli nás, podvedou i Vás”

Otevřený dopis bratrům Čižinským k metru D
Vývoj událostí roku 2021 okolo stavby metra D předčil naše očekávání
Středa, 07 června, 2023