Spolek se dlouhodobě zajímá o protihluková opatření a izolační zeleň podél Jižní spojky na území Krče. Jižní spojka byla projektována na intenzitu dopravy 60 tisíc vozidel denně. Smutnou skutečností je, že minimálně posledních 10 let je tato intenzita překročena více jak dvojnásobně viz měření TSK, které archivujeme na stránkách ke-stazeni/dokumenty-k-intenzite-dopravy-v-praze/→. Proto je Jižní spojka zdrojem nadlimitního hluku a její provoz je dlouhodobě umožněn pouze na výjimku Hygienika. Ještě před stavbou protihlukových stěn podél severního okraje Jižní spojky bylo v roce 2018 provedeno měření hluku, které potvrdilo překročení limitů hluku jak přes den a tak i v noci. Spolek je přesvědčen, že postavená protihluková stěna díky svým parametrům hluk v měřených bodech nikterak nesnížila. Více informací naleznete v dokumentech, které si můžete stáhnout na stránkách ke-stazeni/dokumenty-protihluky-na-jizni-spojce/→
Občanský spolek
Flash News
Dokud bude realitní trh v ČR fungovat na principu letadla, sebevětší výstavba bytovou krizi nevyřeší
Developerská lobby zlikviduje Piráty stejně, jako před 15-ti lety zlikvidovali solární baroni Stranu zelených
Rozhodování o železničním mostu pod Vyšehradem bylo jen divadlo
Jak byl posouzen vliv OS Krč-Zálesí na životní prostředí
Rozsudkem NSS z 23.6.2023 končí pětileté nezákonné vylučování ekologických spolků ze stavebních řízení
Zamítnutá kasační stížnost metra D – padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina
Otevřený dopis ČT k diskuzi o novele Stavebního zákona
V nejbližších týdnech soud rozhodne o (ne)platnosti stavebního povolení metra D
Piráti chtějí eskalovat bytovou krizi podporou Airbnb
V čase dovolených úřad Prahy 4 rozjel povolování kácení Nových Dvorů, Nemocnice Krč, Nádraží Krč
Neděle, 22 prosince, 2024